מידע מקצועי

טלמרקטינג – כלי להגדלת הכנסות וגיוס לקוחות פוטנציאליים

טלמרקטינג – כלי להגדלת הכנסות וגיוס לקוחות פוטנציאליים

טלמרקטינג – כלי להגדלת הכנסות ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים

טלמרקטינג הוא אמצעי לשיווק אינטראקטיבי. טלמרקטינג מאפשר להיות בקשר מתמיד עם לקוחות פוטנציאליים, ולענות על שאלותיהם בדרך לסגירת עסקה.

הטלמרקטינג הוא אמצעי שיווק שמאפשר לך להתאים את האסטרטגיה באופן מיידי כדי להגדיל הכנסות באמצעות שינויים בתסריטי שיחה, קהל יעד וזמני יצירת קשר.

מהם הכללים לטלמרקטינג מוצלח?

1. הגדרה מדויקת של קהל היעד שלך וקיום בסיס נתונים מתאים ליצירת קשר. רשימות קטנות מדי יכולות לעכב התפתחות עסקית, ואילו רשימות גדולות מדי לא יאפשרו ניצול מלא של הפוטנציאל.

2. הפנייה ללקוח צריכה להיות אישית. ביצוע שיחות קרות ללקוחות ללא מידע על היסטוריית הרכישות שלהם מפחיתה את הצלחת הטלמרקטינג.

3. תסריט שיחה מנצח שהוגדר מראש ואושר על ידי אנשי שיווק. מטרתו לייצר עניין אמיתי ללקוח, ולאחר מכן לסגירת עסקה. תסריט השיחה חייב להיות אקטיבי ולהוביל לפעולה. חשוב לעדכן מדי תקופה את תסריט השיחה ולטפל בתגובות השונות של קהל היעד.

4. אוריינטציה מכירתית והכשרה מתאימה של אנשי הטלמרקטינג חשובה להצלחת השיווק. ברוב המקרים החלק הראשון של השיחה קובע האם תצליח. אנשי טלמרקטינג נדרשים לכישורי שיחה טבעיים וחייבים לעבור הכשרה על מנת לדעת כיצד לבנות אמון מול הלקוח.

5. הגדרת יעדי ביצוע – מספר השיחות שכל עובד חייב לבצע ביום, מספר סגירות עסקה ביום ועוד. הגדרת יעדים חיונית לביקורת, לניתוח ביצועי העובדים או לביצוע שינויים בצורת העבודה אם היעדים אינם משיגים את היעד לסגירת עסקאות.

6. הגדרת זמן שיחה מקסימלי –  על מנת למנוע בזבוז זמן, חייבים להגביל את זמני השיחות ולבדוק מעת לעת האם הזמנים שהוגדרו מספיקים ונכונים לסגירת עסקה.

7. יצירת מחויבות אישית של העובדים להגשמת היעדים – חייב להיות תמריץ לעובדים לסגירת עסקאות בצורת בונוסים על הצלחה.

קמפייני הטלמרקטינג איכותיים מצליחים לייצר מכירות ולשמור על קשר עם הלקוחות גם בעתיד. בסופו של דבר, היכולת להגיע להצלחה נעוצה בביצועי סוכן הטלמרקטינג, ולכן כדאי להשקיע בהכשרה וטיפוח של צוות מנצח.

נשמע מצוין, לא? אבל לפני שמשקיעים זמן וכסף בהקמת מוקד טלמרקטינג, כדאי לתמחר עלויות הקמה ותפעול כולל הכשרת עובדים. לאחר מכן, יש לבדוק את העלות האלטרנטיבית – עלות השימוש בשירותי חברות טלמרקטינג. יתכן שכדאי במקום להקים מוקד טלמרקטינג, ניתן להשתמש בשירותים קיימים בצורת מיקור חוץ.

 אז מה העלויות של הקמת מוקד טלמרקטינג?

1. רכישת ציוד משרדי, מחשבים, טלפוניה, תוכנות מחשב רלוונטיות ואביזרים נלווים לעבודה פורייה.

2. הכשרת עובדים, מנהלי המוקד.

3. השקעה בפיתוח אסטרטגיית מכירה ותסריטי שיחה.

4. השכרת מקום, ביטוח לעובדים.

5. עלויות העסקת עובדים כולל הכשרה לעובדים חדשים וסדנאות לרענון ושיפור העבודה מפעם לפעם לעובדים קיימים.

6. עלויות תקשורת, אדמיניסטרציה, בלאי של ציוד.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

עריכת דוחות כספיים

גלזקוב רואי חשבון מציעה שירותי עריכת דוחות כספיים לחברות המחויבות בדיווח לפי IFRS (חברות ציבוריות, חברות בהנפקה ועוד). שירותי החברה כוללים הכנה ועריכת דוחות כספיים,

קראו עוד

לקוחות יקרים, אנו בונים עבורכם את האזור האישי. בימים הקרובים נסיים את העבודה. תודה על הסבלנות וההבנה.

דילוג לתוכן